Преди време Ви показахме 17 „умни“ печатни реклами, които наистина успяват на предадат точното послание на хората. Днес ще се спрем на серия от също толкова сполучливи печатни реклами, този път поместени в едни от най-четените списания по света.
Когато става въпрос за реклама в списание, определено това е значително по-скъпа инвестиция, отколкото рекламата във вестник. Това е така поради няколко прости причини, а именно, че рекламата в определено списание ще бъде в пъти по-качествена като печат, отколкото вестникарската и ще достигне до различни целеви аудитории и хора, интересуващи се само от определени тематики. Ако подберете правилно списанието, в което ще рекламирате, това автоматично означава, че вашата реклама ще се види точно от когото трябва, ще му бъде от полза да разбере нещо повече за вашия продукт или услуга и евентуално ще си го купи, което всъщност е вашата крайна цел.
Въпреки това, днес, когато един човек вижда около 3000 обяви всеки ден, независимо дали са в социалните мрежи или в други източници на информация, най-трудното нещо е да се улови и задържи вниманието на потребителя.
Затова сме подбрали една колекция от печастни реклами, които определено грабнаха нашето внимание. Нямаме нищо против да разглеждаме такива реклами всеки ден, дори списанията да са фрашкани с тях, отколкото с обичайното си съдържание. Предлагаме ги на вашето внимание, за да се вдъхновите, разпуснете или просто да загубите малко време, разглеждайки нещо приятно.
Adidas: спорт завинаги (рекламна агенция Unknown)
Clinique: обемни и дълги мигли (рекламна агенция WE Marketing Group, Шанхай, Китай)
реклама на кола маска (рекламна агенция LG2, Квебек, Канада)
DHL: бъдете сигурни, че пратката Ви ще бъде предадена точно на когото трябва! (рекламна агенция Shanghai J&J Advertising Co., Китай)
Sunsilk: не оставяйне нещата наполовина (рекламна агенция Unknown)
Shikun & Binui Solaria „Погледнете страницата срещу слънчевата светлина. И вижте как можете да се възползват от нея „(рекламна агенция: BBR Saatchi & Saatchi, Тел Авив, Израел).
Samsung TV рекламна агенция: Unknown
Viasat: „Бих направил всичко за пари. Риалити шоу, в което болката е равна на пари в брой „(рекламна агенция: Le Bureau, Стокхолм, Швеция).
Рекламата показва как даренията за изграждане на жилища за пострадалите от природни бедствия може да помогне не само на нуждаещите се, но и да стимулира рекламодателите чрез проекта AHON. Медийните собственици са дали цени с отстъпка за рекламни пространства, рекламодателите, които плащат пълната цена, отпечатват рекламата си, а разликата от цената отива като дарение за Червения кръст. (рекламна агенция: BBDO Guerrero / Proximity, Филипини)
Bic Soleil Clic „прецизна самобръсначка, която следва вашите извивки.“ (рекламна агенция: Dragster, Гьотеборг, Швеция)
Супер голямо кафе от McDonald’s (рекламна агенция: DDB, Стокхолм, Швеция)